MYSTERY VISIT

Nieuwe inzichten door mystery visit

Een mystery visit betreft het onaangekondigd bezoeken van een bedrijfslocatie of winkel door een mystery visitor. Tijdens een dergelijk onderzoek kan worden vastgesteld of uw medewerker enthousiast is en service- en verkoopgericht te werk gaat.  De mystery visitor bekijkt of wordt voldaan aan gemaakte afspraken tussen opdrachtgever en werknemer. Hierbij valt te denken aan:

  • is het personeel goed geïnstrueerd
  • reageert het personeel scherp en adequaat
  • wat is het niveau van de service
  • de bij het personeel aanwezige kennis
  • kwaliteit van de communicatie
  • opstelling en locatie in de winkel
  • prijsstelling en presentatie
  • klantbeleving
  • eventuele pluspunten

'Experience is the teacher of all things'

Een mystery visit door Target Questions

Met een door Target Questions uitgevoerde mystery visit bent u ervan verzekerd dat de mystery visitor goed geïnformeerd is, duidelijke instructies heeft gehad en is getraind om zich voor te doen als potentiële klant. De mystery visitor zorgt voor optimale terugkoppeling naar aanleiding van  het bezoek. De onderzoekresultaten worden via een heldere rapportage aan u aangeboden en geven u handvatten om waar nodig bedrijfsmatige procedures te herzien.

Overigens kan een mystery visit ook vertaald worden naar bijvoorbeeld mystery calling. Mystery calling is een onderzoeksmethode waar beleving wordt gemeten tijdens een telefonisch gesprek over bijvoorbeeld een klachtenafhandeling of de vraag naar informatie. Op verzoek kunnen telefoongesprekken worden opgenomen voor feedback of trainingsdoeleinden. Samen met u bepaalt Target Questions de speerpunten van het onderzoek. Welke aanpak past bij uw organisatie en aan op welke specifieke vragen wilt u antwoord?

Voor aanvullende informatie belt u (+31)88 42 00 810 of u mailt u naar info@targetquestions.nl.

Gerelateerde onderwerpen: | Belevingsonderzoek | Evenementenonderzoek |

Contact opnemen

reCAPTCHA is required.

Contact opnemen

reCAPTCHA is required.