KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

Waarde klanttevredenheidsonderzoek

Voor veel bedrijven en organisaties is een klanttevredenheidsonderzoek van onschatbare waarde. Het voldoen aan of overtreffen van verwachtingen biedt u op termijn voordeel. Koppeling aan een kwaliteitsonderzoek kan noodzakelijk blijken om de prestaties van de organisatie daadwerkelijk te verbeteren.

De tevredenheid van klanten wordt onderzocht aan de hand van een aantal nader te specificeren factoren. Uiteraard zijn al deze factoren terug te herleiden naar de betreffende organisatie.

Het klanttevredenheidsonderzoek richt zich op alle relevante facetten van de bedrijfsvoering, van management tot service desk en van werkdruk tot communicatie. Ook zaken als de samenwerking tussen collega’s, arbeidsvoorwaarden, werksfeer, het leiding geven en de inrichting van de organisatie komen daarbij aan bod.

Net Promotor Score

Met het loyaliteitsmodel Net Promotor Score (NPS) kunnen wij de klantloyaliteit inzichtelijk maken. Daarmee kunt u gericht stappen ondernemen om deze te verbeteren. Uit verscheidene onderzoeken blijkt dat organisaties met een hogere NPS loyalere klanten hebben die sneller herhalingsaankopen doen of herhalingsopdrachten plaatsen.

'we moeten het riskeren om aanvechtbare dingen te zeggen als daardoor maar vitale zaken worden aangeroerd'

Bonhoeffer

Expertise Target Questions

Hoe tevreden zijn uw klanten over uw dienstverlening of product? Target Questions heeft ruime ervaring met dergelijke onderzoeken, zowel binnen bedrijven als non-profit organisaties. Target Questions initieert diverse soorten tevredenheidsonderzoeken voor verschillende doelgroepen. Denk hierbij naast klanten aan bijvoorbeeld medewerkers, burgers of huurders.

Wilt u een indruk krijgen hoe een tevredenheidsonderzoek in zijn werk gaat? Lees dan onze case over het tevredenheidsonderzoek bij Lekkerland Vending Services B.V.

Bij elk tevredenheidsonderzoek werkt Target Questions altijd met maatwerk vragenlijsten. Deze worden in nauw overleg met de opdrachtgever opgesteld.  Voor aanvullende informatie belt u (+31)88 42 00 810 of u mailt naar info@targetquestions.nl.

Gerelateerde onderwerpen: | Burgertevredenheidsonderzoek | Medewerkerstevredenheidsonderzoek | belevingsonderzoek | Evenementenonderzoek |

Contact opnemen

reCAPTCHA is required.

Contact opnemen

reCAPTCHA is required.